2011-08-02

dag 4 på flyt

Så är man äntligen i ketosen! Jag har aldrig mått så kasst som jag gjorde denna omgången. Dag 1 fick jag migrän på kvällen . Det var nog minst 4 år sedan har hade sååå ont. ursch de var ingen vidare.

resultatet är -4 kg! Det känns jätte bra. Hoppas att ta de sista 5 kg jag ska gå ner innan helgen nästa vecka. Jag har bestämt mig för friskis och svettis här i Tomelilla. De har fått en ny aktivitet som skulle kunna liknas zumba. Då jag är halv sydamerican så älskar jag musik!

jag funderar på när jag ska börja träna. Jag opereras ju 31/8 och jag skulle tro att man får 6 veckors vila ifrån läkarna innan man får börja röra på sig igen o då är vi i september.. oktober november december sen är det terminsuppehåll.. Jag tycker det är pinsamt att komma in i någon mitt i en termin.Man kankse skulle man sattsa på¨ vårterminen istället och nöja sig med långa promenader i höst? Hur har ni andra gjort??

En liten insperationsbild ifrån min  15 åriga lillebror han gjorde till mig.

jag hoppas att jag hamnar runt 110 kg innan min operation
Jag videobloggar.. jag får nog lägga in det på youtube och länkar hit istället jag får inte upp det på bloggen tyvärr.

1 kommentar:

  1. Vad roligt det ska bli att följa dig, cool brorsa du har ;)

    Klart du måste länka in videobloggen här. :)

    Okej om jag länkar till dig från min blogg?

    SvaraRadera